توصیه‌ هایی برای نگهداری اسکرابر

سرویس و نگهداری اسکرابر صنعتی

هر قطعه تجهیزات نظافتی مانند اسکرابر صنعتی یک نوع سرمایه گذاری است و باید همه سرمایه گذاری ها مورد توجه قرار گیرد. همانند ماشین یا خانه ، تعمیر و نگهداری در افزایش عمر تجهیزات نظافت صنعتی شما تاثیر گذار بوده و ضروری می باشند. بصورت معکوس ، تجهیزات و دستگاه هایی که به درستی سرویس و نگهداری نشده اند می توانند بر عملکرد کسب و کار شما تأثیر منفی بگذارند. اگر دستگاه کف شوی صنعتی شما خراب شود ، کارکنان نظافتی روش خوبی برای حفظ پاکیزگی و بهداشت تأسیسات شما نخواهند داشت که این امر می تواند بر خدمات ارائه شده توسط مجموعه شما به مشتری تأثیر نامطلوب بگذارد. کارمندان نیز تحت تأثیر عدم پاکیزگی محیط کار قرار می گیرند ، زیرا یک محیط کار تمیز برای بهره وری آنها ضروری است.

سرویس و نگهداری مناسب از دستگاه های نظافتی همانند اسکرابر نباید خیلی سخت باشد. در واقع ، شما باید پروسه سرویس و نگهداری را به محض خرید تجهیزات شروع کنید. در این پست مراحل ساده اما کاملا حرفه ای برای نگهداری مناسب تجهیزات نظافت صنعتی بیان شده است که به عبارتند از:

با اسکرابر آشنا شوید

فقط به این دلیل که تمیز کردن را خودتان انجام نمی دهید به این معنی نیست که نباید خود را با تجهیزات آشنا شوید. مطالعه کتابچه دفترچه راهنمای استفاده و سرویس و نگهداری دستگاه اسکرابر صنعتی و برگزاری آموزش در مورد استفاده صحیح از این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. اپراتورها باید هدف و عملکرد هر قسمت  از دستگاه را بدانند تا بتوانند مشکلاتی را که بوجود می آیند عیب یابی کنند. از این طریق ، آنها می توانند بدون نیاز به هزینه زیادی برای تعمیرات ، به مشکلات رسیدگی کنند و آنها را برطرف نمایند.

برنامه سرویس و نگهداری منظم داشته باشید.

شرکتهایی وجود دارند که خدمات سرویس و نگهداری برای تجهیزات نظافتی مثل اسکرابر صنعتی را ارائه می دهند. هر ماه ، یک تعمیرکار حرفه ای می تواند برای بررسی و ارزیابی تجهیزات شما بیاید. این یک روش پیشگیری عالی است زیرا شما می توانید اطمینان داشته باشید که فردی که به دستگاه ها نگاه می کند می داند چه کاری انجام می دهد. آنها از ابزار و دانش مناسب برای ردیابی مشکلاتی برخوردار هستند که می تواند طول عمر تجهیزات شما را کوتاه کند. آنها همچنین می توانند راه حل هایی متناسب با نیاز دستگاه ها ارائه دهند. البته بهتر است هنگام خرید دستگاه های نظافتی به خدمات فروش شرکت ارائه دهنده توجه کنید اگر سرویس و نگهداری را از کارشناسان و تعمیرکاران خود شرکت ارائه دهنده دریافت کنید بسیار بهتر است چون آنها با برند خاصی که شما تهیه کرده اید کاملا آشنا بوده و می توانند قطعات یدکی اصل و نه متفرقه و بی کیفیت را برای شما فراهم کنند.

بازبینی و نظافت روزانه دستگاه

اگرچه به نظر می رسد بسیاری کارهای مهم دیگری وجود دارد که باید در اولویت قرار بگیرند اما اگر کارکنان شما زمانی را به تمیز کردن و چک کردن تجهیزات بصورت روزانه اختصاص دهند ، کسب و کار شما می تواند از لحاظ هزینه و وقت  در پروسه تعمیر و نگهداری بسیار صرفه جویی کند. انجام این کار اصلا دشوار نیست. کارکنان خدماتی فقط باید توجه بیشتری به نحوه عملکرد دستگاه ها و از جمله اسکرابر یا کفشوی صنعتی داشته باشند. اگر لایه هایی از گرد و غبار روی بدنه دستگاه وجود دارد ، زمان آن رسیده است که پاکسازی شود. در صورتی که تجهیزات نتوانند به درستی کار کنند ، این نشانگر مشکلی است. مشاهده سریع این مشکل به کارکنان این امکان را می دهد تا سریعاً آن را رفع کنند.

این مراحل ساده به کسب و کارها اجازه می دهد تا از تجهیزات نظافت خود از جمله اسکرابر محافظت کنند تا به کارآیی واحد سرویس و نگهداری دستگاه کمک شود. همکاری با یک شرکت معتبر که خدمات فروش یا اجاره دستگاه کفشور صنعتی یا سایر تجهیزات نظافتی  را ارائه می دهد همچنین می تواند کارهای نظافتی شما را بسیار ساده تر کند.

بیان دیدگاه